H Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σε συνεργασία με την Ειδική Γραμματεία για την Ανταγωνιστικότητα διοργανώνει την Τετάρτη 4 Απριλίου, στην Αθήνα, Ημερίδα με θέμα: Δράσεις Προστασίας Καταναλωτών στο πλαίσιο του ΕΠΑΝ ΙΙ. Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και η Ειδική Γραμματεία για την Ανταγωνιστικότητα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας συνδιοργάνωσαν την Τετάρτη, 4 Απριλίου 2012, με επιτυχία στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΕΒΕΑ ημερίδα με θέμα «Δράσεις προστασίας των καταναλωτών στο πλαίσιο του ΕΠΑΝ ΙΙ».
Σκοπός της ημερίδας ήταν να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή διαφάνεια και η βέλτιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ πόρων για την προαγωγή των σκοπών της προστασίας του καταναλωτή.
Ο Ειδικός Γραμματέας για την Ανταγωνιστικότητα Μανώλης Πατεράκης απηύθυνε χαιρετισμό και αναφέρθηκε στην ανάγκη ενδυνάμωσης του καταναλωτικού κινήματος στη χώρα μας, επισημαίνοντας ότι με το έργο που εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα για την Ανταγωνιστικότητα και την Επιχειρηματικότητα δίνεται η απαραίτητη υποστήριξη στις Ενώσεις Καταναλωτών να αναπτύξουν πρωτοβουλίες και να υποβάλλουν έργα ιδιαίτερα ωφέλιμα για τους καταναλωτές στην παρούσα οικονομική συγκυρία.
Ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Δημήτρης Σπυράκος παρουσίασε αναλυτικά τις δράσεις που έχει εντάξει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο ΕΣΠΑ και οι οποίες θα συμβάλλουν στη στήριξη του καταναλωτικού κινήματος κάτω από διαφανείς διαδικασίες με συγκεκριμένα κριτήρια και αυστηρό έλεγχο.
Στην ημερίδα συμμετείχαν ως εισηγητές στελέχη Ειδικών Υπηρεσιών Διαχείρισης Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, εκπρόσωπος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία, στέλεχος του ΕΛΟΤ και εκπρόσωποι ενώσεων καταναλωτών.
Επίσης συμμετείχαν εκπρόσωποι των πολιτικών κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή, οι οποίοι τοποθετήθηκαν και έγινε μια γόνιμη ανταλλαγή απόψεων.
Η ημερίδα χωριζόταν σε δύο ενότητες:
Στην πρώτη ενότητα έγιναν εισηγήσεις από στελέχη των διαχειριστικών αρχών με αντικείμενο α) τα διαχειριστικά θέματα του προγράμματος και β) τις απαιτήσεις για την απόκτηση διαχειριστικής επάρκειας τύπου Β και Γ.
Έγινε ενημέρωση των Ενώσεων Καταναλωτών για τις δυνατότητες που παρέχει το ΕΣΠΑ και πήραν απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα, καθώς βρίσκονται στο στάδιο διατύπωσης και υποβολής των προτάσεών τους στο πλαίσιο του παραπάνω έργου.
Στη δεύτερη ενότητα το σύνολο σχεδόν των παρουσιάσεων έγινε από τις Ενώσεις Καταναλωτών και αναπτύχθηκε μια αναλυτική συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τις δυνατότητες υλοποίησης καινοτόμων ιδεών για την προστασία των καταναλωτών.
|
infoepan@mou.gr
801 11 36300